2015年10月13日 星期二

❤飲食❤ 自選雜錦刺身丼~御品壽司刺身專門店

晚飯時間到,只得一支公食飯,又想食壽司及剌身,
經開天悅廣場見有間刺身外賣店 ~ 御品壽司刺身專門店.

店裝修簡約雖少,可堂食,但坐位不多,主要是外賣多.


有定食壽司、剌身、烏冬及拉面選擇.


店員說自選雜錦刺身丼是最最迎新推出,咪試下囉.


是即ORDER即製,約幾分鐘內完成.


我點了小丼,
選了希靈魚、左口魚、黃金尤魚、2片吞拿魚、松菜蟹羔及海膽,
睇刺生顏色就知道新鮮.
確實刺身食材鮮味滿瀉,
特別松菜蟹羔及海膽海,甘腴鮮甜,入口即溶,令人回味無窮.

.

御品壽司刺身專門店
長沙灣元州街162-188號天悅廣場地下A9A號舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* Try it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...