2015年10月5日 星期一

❤飲食❤ 飲冰凍啤酒食皮香惹味德國鹹豬手 ~ Das Bíer

我男友勁愛食德國鹹豬手,
於是約我及幾位朋友去佐敦近渡船角 Das Bier 飲飲食食,

啤一啤.





店雖然不大,但環境很舒服很優閒,具歐陸風情.




在大門有旋轉式燒烤爐焗德國鹹豬手.



首先叫了特式啤酒

Somersby Apple Cider
 

有蘋果甜味,也是沒苦澀,味道份外清甜,易入口.



Hoegaaden Rosee


 第一次飲粉紅色啤酒,

是桑梅味道帶有花香及木香味,好天然甜的又順滑沒苦澀.



以上兩款酒,好岩女士飲呢!




喝着冰凉啤酒,當然要配上美食呢!.



德國鹹豬手配酸菜伴薯仔沙律


上菜前已切好徳國豬手,一件件食好方便.豬手外層皮香脆又煙韌可囗,
而豬手的肉質好軟腍嫩滑,點配芥末醬汁更好味.
伴酸菜來食,可减底食豬手的肥膩感,並有薯仔沙津.



美式燒骨 


朋友鐘意食豬仔骨,所以必點.豬仔骨啖啖肉,
而附肉上BBQ醬味道好夠味及惹味,徒手食最爽最正!
但燒骨底下的薯條略為硬了些.



卡邦尼意大利粉

好彈牙煙韌意粉,已灑上好多芝士粉,加埋火腿及煙肉,
而每條意粉掛滿了濃濃creamy醤汁,食到满口都是醤汁,
急不住食多幾口呢!


到這裡可以與三五知己舉杯暢飲暢食,簡直可輕鬆一番.



Das Bier
佐敦文苑街16號A舖



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...