2015年10月12日 星期一

❤飲食❤ 聽住K-pop MV,一面歎燒肉 ~ 韓板燒肉

有朋友相約我到他家荃灣附近新開店,
食韓燒 ~ 韓板燒肉專門店.




店裝潢非常時尚及有活力,燈光光猛,環境舒適,地方寬敞.
店內電視機播住 K-pop MV,一面聽睇及食,好有韓氣呢!


這裏抽氣系統好特別,是貼近爐邊,所以店內冇乜油煙味道.
店員在爐邊加上蛋漿卷及芝士玉米蛋漿卷.


來了支茶,不同款韓國的前菜及醬汁.


點菜用ipad 非常新穎 可口頭落單.

見得意咪叫來飲
反斗韓式飲品
熱情小兵兵 
熱情果味有氣水+梳打水,加上大大杯又好冰,
飲後好冰凍解渴.



因朋友及我也是牛肉迷, 所以選了
牛牛盛盆 $348
一次試足幾款牛牛盛盆
包括肉味較濃較有咬口原味牛肋骨 ;
一口牛肉質鮮嫩富口感,牛味也濃;
油花十足的雪花肥牛,燒至微焦時脂肪爽口肉又夠香;
厚身牛舌條,燒後口感有彈性和嚼勁.
以上四款牛,能品嚐不同牛肉部份鮮味,滋味越濃厚.


8吋虎蝦 




好大隻虎蝦,啖啖肉好新鮮,滿爽口感不錯.


韓版豬皮  


燒豬皮要小心,遇熱燒時會跳彈起出來,所以提供隙具蓋來燒.
豬皮煮後顯晶瑩,入口頗有嚼勁,充滿膠質,點豆粉,可減低油膩感.

香草豬大腸 



燒後豬大腸入口Q彈口潤滑,帶點點香草味,好惹味呢!


下次必要試試其他野食,至於服務非常不錯,經常換餐具及倒茶.


在9點半後入座有85折,另在11點半後入座有78折優惠呢!


韓板燒肉專門店


荃灣青山公路荃灣段263-275號富裕樓力生廣場地下4-6號舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...