2015年10月11日 星期日

❤飲食❤ 與喵星人度過愉快的晚餐 ~ 貓咪貓咪home

有次同朋友在旺角頭同到易拉架貓咪貓咪home廣告,

反正我及朋友都是愛玩喵星人,加上也時晚飯時段.





進入時要脫鞋,在店門外有鞋架放置鞋,令地方更乾淨.


店雖然不太, 環境舒服好有家庭feel.


嘩! 店內有貪食、貪玩、貪訓的喵星人.






首先點來,兩杯飲品,以貓圖案杯來盛載.

冰凍香檳提子乳酸沙冰 
好好飲,有葡萄味,飲起來微酸微甜,
是極速消暑飲品.

冰簿荷朱古力
朋友評價不太冰凍也不太簿荷,
似普通朱古力飲品吧!



當然傾計,怎少得小食

芝士法式焗薯條 


 香香脆脆的粗身薯條剛熱辣辣新鮮焗起,
濃濃芝士淋在薯條上,口感豐富.




主食可自由配搭,先選食材,再選醬汁,
之後選麵, 非常有彈性呢!



我同朋友一齊share兩款意粉來食

煙三文魚配森林牛肝黑野菌汁天使麵



賣相很好,好香煙三文魚,天使麵為則用牛肝黑野菌汁煮,
有淡淡百里香草味,可提香又Cream,但天使麵口感些少諗身點.



日式吉列豬扒配拿破侖意粉 





豬扒鬆脆甘香,而意粉彈牙,全掛滿酸酸甜甜醬汁,
味道很好,愛重口味人士必愛上.

因太飽了, 所以沒order cake 呢!




在店牆壁及窗都貼上各註場喵星人檔案簡介.




貓奴必去勝地,朋友聚會,同喵星人玩玩輕鬆下,
可加上以上樓cafe 來說,食物算是不錯.



貓咪貓咪home
旺角登打士街36號恒威商業中心10樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...