2015年8月12日 星期三

❤飲食❤任食刺身+火鍋放題 ~ 壹火鍋


 我同朋友在旺角行完街,就到兆萬中心睇下有咩野食,
因我同朋友皆是火鍋及刺身迷,
所以選擇壹火鍋,
可以任食刺身+中式火鍋

 



壹火鍋內裝修帶有泰式,而有間房帶有日式風格


只需加$30 就可以食埋刺身,好抵呀!
當然OREDER 刺身先, 刺身選擇幾多下
 
  
刺身色澤不錯, 有好肥美三文魚及油甘魚,好鮮甜的甜蝦,好爽甜的八爪魚,
甜美鮑魚片等等,仲有我至愛希靈魚,食後非常滿足.


有14種款湯底選擇, 必有一款岩你口味呢!

我們選了 秘制咸酸菜活魚湯底
 
仲有4種辣味選擇,選了(BB辣)
魚預先約略被煎 ,一來可防止魚肉散開,
二來防止腥味,放入秘制咸酸菜湯,
令湯底更鮮甜,更開胃呢, 而魚肉口感滑溜.
 
當煲緊湯底時, 到自助調味位,
 
取些自己岩食醬去混醬, 想不到有咁多選擇呢!
 

  

順便取埋飲品,全都是自取任飲

選了些火鍋料都是任叫, 比酒樓更多選擇.

雪花肥牛肉
 

薄身肥牛肉,脂肪分佈均勻,只需輕輕一灼再放一口,肉味濃郁.

最愛每種份量不多,可以嘗試多款呢!
 
火鍋料好豐富,我們叫了火炙芝心丸 、 仿海膽包心丸、蝦、
田雞、青口、花膠、八爪魚、青口、 帆立貝等等,
我最愛食養顏花膠及鮮甜帆立貝,而響鈴卷也脆口.




最後可以出去取雪糕及雪米糍 為甜品,都是任食
可惜我已食得太飽,不能再食了....

最贊! 好少漏單情況, 時常叫職員加湯, 不會不耐煩及黑面情況.
 


壹火鍋
旺角西洋菜街1號兆萬中心16樓



Yin’s Blog








希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動


My Mail : tungng88@yahoo.com.hk


My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


Instagram : http://instagram.com/yinnai88




沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...