2015年8月7日 星期五

❤飲食❤回味無窮~陸陸雞煲


我勁愛食雞煲 但我男友卻相反
只有約我舊同事 去食食雞煲 又可以烚下烚下 一邊食一邊傾計呢!
朋友選擇了陸陸雞煲 去那間是剛新開白布街分店

餐廳環境不錯 設計好有時化感 配件燈槽及椅子都是燈紅色的 好奪目
 
首先點了餐前小食及火鍋鍋底 等待未來的朋友
蒜蓉牛油雞翼
香脆可口 單骨雞翼 但不是太濃烈蒜蓉牛油味
 
芒果冰
好濃郁甜芒果味 實是新鮮芒果整成綿綿沙冰 清涼解暑
  
朋友到齊 火鍋鍋底可以上台了
陸陸雞煲 () $138
有五種辣選擇 BB、微、小、中、大
本來選了BB 因怕趁煮趁辣
但店員提議 會惹味D 最後決定選了
由店長來攪一陣 就可以食
 
雞件食起上來 肉質嫩滑不鞋 辣來帶甜甜味道 沒有太麻麻感覺
而辣味富層次  惹味非常 I LIKE IT!
 
 
當然餘下來雞煲精華汁 不要浪費 不加水 去炒
以下配料
蜂巢豆腐  砌成花形 賣相精緻
金錢肚豬皮 已經熟了金錢肚 炒後好腍好味 好爽豬皮
也點了新鮮蔬菜  粟米 蘿白  雞比菇蓮藕片
雞煲濃精華汁被大部份配料吸收 非常易入味呢
 
接著倒入湯 可以拾下拾下

手切肥牛()
切肥牛油花分佈均勻 稍稍放湯 灼一灼即放入口 不會韌 甘香嫩滑有牛味
  
牛柳粒
不要灼得太耐 食落口感軟滑肉味濃郁 附有牛脂肥美非常
 
手打鮮蝦丸墨丸 好有彈牙及爽口  
自家炸響鈴 好香脆可口  再來煙韌薯粉  


最後店送上雪糕糯米糍作完結


店員或店長會親自攪拌雞煲及主動加湯,食物及服務一流,值得贊.
 

陸陸雞煲火鍋  66 Hot Pot 
旺角白布街16



Yin’s Blog

The Ztyle* Itrial  * She* blogspot * Beautylife * Qooza *


88DB*  Glamablog * Fanpiece * Sina* F&B * Be* Try it *


希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動

My Mail : tungng88@yahoo.com.hk

My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...