2015年8月13日 星期四

❤時尚❤初秋潮著連身褲 (jumpsuit), 飄逸長褲~盡在Zalora

我經常坐搭男友電單車 所以穿褲比較方便 不怕走光呢!
發現在香港大型FASHION ONLINE SHOP - ZALORA網上購物
女裝 有不同種類 長褲  襪褲 、連身褲 Jumpsuit 等選擇
想不到 連絲襪絲襪都有得購買
  
最得我心就是一件頭連身褲 (Jumpsuit)

 
因不用出門前花上半小時左襯右襯
再配合飾物 可輕鬆打造簡約時尚 look 


另有飄逸長褲選擇 可返工  平日穿 營造休閒時尚感


此外 修身褲

可顯示雙腿線條 並拉長腿部 顯瘦修身
配搭鬆身或貼身上衣 非常易配搭 顯得時尚型格來

 ZALORA HK提供以下貼心服務,shopping更輕鬆更安心更放心
1.       買滿$150(扣除折扣及使用優惠卷後)就可以免費送貨,
          如未滿$150就要額外收$40 運費.
2.       可貨到付款--------> 岩晒冇信用咭人士,並有零預繳風險
                          十分 方便快捷!
3.       15日退貨期限-----> 如唔岩就可以係15日期限內退回貨品.
4.       可透過電電話、電郵或於網站內留言與客戶服務團隊聯絡,
          他們非常樂意解答客人的查詢.
注意 ZALORA現時終至清價 好多特價貨低至二折起
不能差過 快快去ZALORA online shopping 睇下有冇岩心水貨品啦!
 ZALORA website :  https://www.zalora.com.hk


 ***這次資料由 ZALORA HONG KONG 提供.
 本文章所發表的全部
內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。***

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot *  * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaF&B * BeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...