2015年8月15日 星期六

❤飲食❤初嘗試貴州地味滋味小菜~黔館


有朋友介紹在深水埗有得食貴州菜~黔館, 加上我都未食過, 所以決定帶家人去食食

黔館位置好近深水埗港鐵站,非常方便


店裝修都以紅色為主,好有中國民族風味



來了杯來自貴州出品苦丁茶(可清熱氣)及辣花生



而菜單用ipad 非常新穎


點了招辣牌菜酸湯魚 $238
這味菜特色 辣 酸 鮮 ,
這大大條烏江魚沒煎過,就放入湯煮, 
店員提示要首先煮約十分鐘,之後再用慢火煮十分鐘,
就可以問動食魚了.


啖啖魚肉入口都是充滿彈性紮實及嫩的口感,想不到沒有腥及泥味,可點秘製醬料,更美味呢! 
不要見怕橙啡色湯被嚇壞,不是太辣(可order更辣)帶酸甜味,
不是四川那種的酸,而酸味是來自番茄.
店員強調這湯沒加味精,所以我更加放心多飲幾碗,
真令人飲上癮.

附送配菜,放在用湯灼來食 
當然酸湯魚可以當湯底打邊爐.


火焰肥腸 $88

燃燒起熊熊地火焰在碟內, 
網上放了肥腸及配菜(青椒,洋葱及大葱等)
切成簿片肥腸外皮有微脆內Q彈, 口感無比滿足,不可錯過!
另可點辣粉一起吃


泡椒板筋 $88

板筋是豬背肉所連的那層白色筋膜,
即每隻豬只有約四兩板筋.
板筋我都都是頭一次食,口感軟諗嫩滑,有質感有點似豬頸肉,
配泡椒辣辣地口味,惹味非常.


炸酥肉 $38
炸得乾身的五花腩,皮脆肉帶點乾身,香口又有口感,
是送啤酒的好選擇.


土豆泥 $78
口感似蘿蔔糕更諗身,主要由薯仔整成榕,配合其他配料混合,
是一款不辣菜.



這餐飯非常滿意, 因落單時店員會詢問我們會否食得辣,
而調配岩口味,下次必帶同朋友一齊再來品嘗.



黔館
深水埗桂林街157號建新大廈地舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot *  * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaF&B * BeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...