2015年8月20日 星期四

❤飲食❤在官塘工廠區搵食~ Bondi

我返工及工作都是官塘區,近來發覺好多官塘工廠區都開了不少食店,
有多次經過官塘Bondi,都想心思思去試,於是約朋友去來食.



Bondi餐廳位於工廠大廈停車場內.



 未進餐廳, 外牆有 Graffiti 圖案,好鮮奪目,非常吸引.


環境好西式風格,感覺好relax.
原因餐廳老板已在澳洲生活了好多年,
藉此掛了好多澳洲風景相片裝飾,溶入這餐廳.


首先點

小食
森巴雞中翼 

 炸雞翼內裏嫩滑多汁, 再淋上森巴醬的甜甜味,
如加多少少辣,會更惹味呢!

海鮮

羅勒香芧白酒炒蜆
細蜆咬口好鮮甜,帶有香芧味,感覺好泰式味道,
另有羅勒的甜味,令整體味道更豐富,非常清新,
我當然不放過飲晒餘下汁.

飲品

Mixberry Yoghurt


什苺酸奶是酸酸甜甜飲品,口感稠滑,飲後十分開胃


主菜

燒焗美國豬鞍配蘋果醬 

連骨豬鞍肉扒十分厚身,能吃到豬味道,
肉質柔軟適中,易於切開,
配蘋果醬或蜜糖芥末汁令味道更好味.


 香煎精選魚柳配水瓜柳忌廉汁 

香煎魚柳帶點脆,當然是沒魚骨啖啖肉,
肉質鮮嫩滑,微脆內軟,配水瓜柳忌廉汁,更令魚柳口感更滑溜.
至於魚柳上泡沫是份子料理.


 鮮魷魚番紅花忌廉意粉



 煙韌意粉掛滿番紅花調成的忌廉汁,條條金黃色,
口感好creamy,配上鮮味魷魚及茹類,味道更豐富.


最後甜品

綠茶心太軟配雪糕 



切開便流出暖暖的綠茶朱古力醬,帶濃郁茶香,
與帶少咸味的外皮一起吃.
另外並可與雲尼拿雪糕一齊食,有冰熱交融的滋味.


菜式造型細緻美觀特別,令人印象深刻.
想不到平日DINNER 時間都好多人來光顧.



Bondi
觀塘巧明街109號榮昌工業大廈地下B(停車場入)


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaF&B * Be* Try it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...