2015年8月31日 星期一

❤飲食❤歐陸風味食店~The Pudding Nouveau

大坑真係好多野食,因太耐冇去那地,就約朋友去大坑一齊去覓食.




The Pudding Nouveau 裝潢歐陸設計,充滿輕鬆,所以選擇這間.



雖這店地方不大,感覺好舒適.


我選了這店其中主打
法式油浸鴨腿配窩夫

油浸鴨腿是法國經典菜式,而這款配窩夫,都是頭一次食,非常期待.
鴨腿外酥脆內軟嫩,似炸雞腿口感,完全沒有鴨騷味道.


在鴨腿上方放上半熟溜心太陽雞蛋,可與鴨腿一齊食,更與鴨肉口感更嫩滑,
而配可口鬆軟窩夫可讓點甜甜蜜糖,
可一口咸鴨腿,可一口甜窩夫,忍不住一口接一口,感覺非常神奇美妙.




青蘋果沙冰

甜甜的青蘋果沙冰,見及飲都透心涼,非常解暑飲品.




最後以甜品作完結
雜莓煙燻奶凍

奶凍上面放了好多雜莓及一球士多梨雪,帶酸酸甜甜味道,
而奶凍Q軟滑很濃奶味,食後不會好溜呢!



The Pudding Nouveau
大坑京街17A



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaF&B * BeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...