2016年1月14日 星期四

❤飲食❤ 有情調氣氛的晚餐 ~BEL CIBO

舊同學相約我到尖沙咀厚福街H8 8樓 BEL CIBO 相聚食飯.


餐廳裝修以黑色主,吊水晶燈映照著,
顯示出摩登迷人的現代時尚感,營造情調,而坐位寬敞舒服.

首先來前菜
煙鴨胸沙律
用多種新鮮爽甜的翠綠生菜及豆苗,加上蕃茄仔、蘆薈等,
好Fresh清新怡人,配合煙鴨胸的鹹香,是最好的開胃菜.


黑松露醬煮原隻鮑魚
好有新意菜式! 大連鮑魚以西式黑松露醬汁來煮.
鮮味鮑魚口感軟腍剛剛好,掛了香滑黑松露醬汁,令整體好滋味.


蒜香一口牛
 好中式的菜式,軟腍的 一口牛肉具有肉味,
不是太多蒜香味,如濃一點會更惹味.


松子仁野菌薄餅
薄餅上有好多料,有野菌,松子,芝士等等, 
每咬一口不會乾真真,味道有香濃野菌,
加上薄餅薄得來似餅乾脆口感, 勁好味呢!



椰皇焦糖焗蛋
面頭有香脆的焦糖糖衣,燉蛋有好甜椰皇味,
可惜不太軟滑.

士多啤梨慕絲
慕絲上放了好多士多啤梨粒,不算太細滑,
香濃的士多啤梨味,略甜了些.


手工啤酒
我點了 森美爾 .有機杏桃啤酒
帶濃濃香甜桃味,水果味好重,喜歡甜味的啤酒,一定要試試呢!
朋友點了 爾.白公主啤酒  - 有清爽怡神的香氣口味,沒有啤酒般那麼苦澀味.
以上二款啤酒,岩晒怕飲啤酒的味朋友.





BEL CIBO Restaurant
尖沙咀厚福街8號 H8 12樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...