2016年1月9日 星期六

❤飲食❤ 生日飯之日式放題 ~ 大滿屋

我愛食日本料理,所以朋友選擇食日式放題來興祝一下.
他們選擇大滿屋日本料理,位置地點就腳方便就是近官塘AMP附近.


店燈光充足,環境舒適,裝潢雅致,坐位寬敞舒服.

大滿屋日本料理提供有多種類美食任揀任食;
包括刺身、沙律、小食、串燒、鐵板燒、炸物、
一品料理、粥麵飯等熱盤料理、甜品及飲品等

首先來了一大盤鼎盛刺身,


睇刺身色澤不錯,睇得出非常新鮮.
三文魚鱆紅魚、油甘魚
希靈魚、吞拿魚、八爪魚
鮑魚川、翡翠螺、白海螺甜蝦、
北海道鮮帶子,
全部刺身都鮮甜肥美十足.
我就非常愛食大甜蝦及希靈魚,好甜鮮味.


沙律/小食
點了好新鮮泰式生蝦、好開胃泰式生蝦
甜甜地味付裙邊及爽脆帶子裙邊.

燒焗料理
鹽燒三文魚頭 - 三魚頭有很多魚肉,得脆脆,好夠味.
明太子雞翼外皮香脆,但略為咸及油膩.

燒羊架-羊鞍冇乜羊羶味,肉質嫩滑多汁.


帆立貝北海燒 - 配合秘醬汁燒製,帆立貝口感柔軟,汁香味濃.



天婦羅
點了天婦羅海老虎蝦、有機番薯
南瓜、鮮冬菇及蟹棒,全部外皮金黃色,
附好簿炸漿,口感香而不油膩.


串燒

點了惹味沙爹雞肉串、爽口清酒雞腎串
香脆牛油燒翠玉瓜、香甜迷你蕃薯串、鮮甜海蝦串.


最後以甜品為生日飯完美終結
最贊!甜品細細份,可以嚐多不同款式甜品,
賣相好吸引,味道也不錯.


甜品仲有雪糕及雪條任食.


提供多款飲品任飲.




值得贊!本店員工服務好,經常執台,而送食物快手,並少漏單情況.


大滿屋日本料理  
觀塘觀塘道414號1亞太中心10樓

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...