2016年1月4日 星期一

❤飲食❤ 潮食養生鍋 ~ 鮮入圍主

好友生日最緊要找間好味又特色既食店食番餐,選到呢間食店~鮮入圍主.



店內十分有特色好似置於大排檔內另一邊附設海鮮檔口,
好有特色.



客人可親自選購生鮮海鮮用來火鍋,
另有分配好一份份蜆可選,就好似置身街市中.


湯底我們早就預留定花膠雞煲湯底,



如不來電預留可能就沒有了因是每天限量.

湯底雞味十分濃郁,而且花膠量也十分足夠.
各姊妹也十分滿意,飲完咁滋補既湯就開始火鍋了, 


又點少得牛肉而且仲要係安格斯打切,



好鮮嫩好有咬口,放入湯中輕涮, 令牛味Double 增加.



珊瑚蚌-好爽口好脆
蟹子墨魚滑-十分彈牙,必食
魷魚-爽脆鮮甜




炸魚皮-香脆口感,火鍋必點



海膽包心丸-內有流心海膽,小心盪口
彈牙的龍蝦丸.
蔬菜菇類
,蘿白,粟米,蓮藕,
因有好湯底十分入味而且蔬菜好新鮮所以十分鮮甜




鮮甜脆肉鯇魚片,是我的至愛必點.




一大班高高興興食火鍋,我必選飲啤酒啤一啤佢呢!


鮮入圍主
旺角登打士街43H號登打士廣場2樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * She* blogspot * Beautylife * Qooza *
88DB*  Glamablog * Fanpiece * Sina* BeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...