2016年1月5日 星期二

❤飲食❤ 滋味點心當晚飯~ 籠太子點心專門店

我同男友間唔中來到這家籠太子點心專門店
好好地吃一頓點心當晚飯.
這家店位於太子,非常容易就找到.

藥膳雞腳雞腳口感軟好帶有香濃藥膳味,又食得又飲得,而湯非常清甜好飲,是非常滋潤點心, 是我至愛之一.


每次去飲茶必點的點心鮮蝦燒賣皇 ,肉汁又吃到爽彈的蝦肉,加上有冬菇,味道更加鮮香.

蝦餃皇-煙韌外皮,包裹鮮彈牙的蝦仁,而蝦彈牙鮮美口感.
小籠包 - 雖然外皮不夠簿,但內有好多肉餡湯汁鮮美.
黑椒金錢肚爽口金錢肚,帶有香濃的黑椒味,非常惹味.


鮮蝦腸  - 腸粉滑嫩,裡頭有原隻鮮蝦,可口好味呢!
古法糯米雞 - 大大個糯米雞,內餡料極豐富有雞肉,豬肉,冬菇及鵪鶉蛋等,
而糯米口感不錯,還傳來陣陣荷葉香氣.


芝士千絲卷外面一條條香外層,內中心有芝士及餡料,蠻特別的口感.


煎蝦膠讓茄子 - 軟綿茄子上讓了好彈牙蝦膠, 配搭秘汁,口感十足又惹味.


籠太子點心專門店
太子柏樹街9號


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...