2016年1月20日 星期三

❤飲食❤ 燒物出色過拉面~野川拉面

有次星期六想到元朗大棠賞紅葉,
可惜那日特然之間落雨了,
所以然除消了,因已去到了元朗米去那區食下午飯.
店地方不大,好有街坊小店感覺.

選麵可選稻庭烏冬/讚崎烏冬或拉麵,
而湯底有血池地獄/蕃茄/豬骨/芝士或芝士辣選擇.



最後我地決定選了烏冬Share 食

野川稻庭烏冬 
選了豬骨湯底

烏冬上有好豐富料有大蝦、扇貝 、蟹柳 、
叉燒、糖心蛋、 栗米、京蔥、木耳等, 睇見都流口水.

其中糖心蛋沒有糖心口感.

稻庭烏冬麵條身較幼,扁平狀,口感滑溜,
可惜豬骨湯底有些淡而冇味.



接著點了燒物

燒蒜蓉/黃金廣島蠔
這廣島蠔不算大隻,都有少少鮮味,
我仲意食蒜蓉味廣島蠔多過黃金(芝士味)廣島蠔.



燒黃金/蒜蓉扇
原隻帆立貝鮮甜,配以黃金/蒜蓉,有助提味.


牛舌串燒
鹽燒厚身牛舌具一些微咬口感煙韌,好惹味.


燒三文魚水潑
燒三文魚水撥,有三件,
好香口帶點脆,淋上檸汁帶出魚鮮味.


燒安格斯牛肉 
牛肉軟質不軟爛,口感不軟不硬,有豐富口感,
燒得剛好,外皮有點焦脆,肉味道香濃.

當然少不了飲品
日本綠茶可樂

可樂味重多過綠茶,但甜甜地味道,
相信女士必愛飲.



野川拉面
元朗裕榮徑4號地舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...