2016年1月8日 星期五

❤飲食❤ 初嚐不一樣的正宗泰國菜, 泰東北菜 ~ Soi 18

我全家人愛食泰菜,預早興祝聖誕節,米帶家人到 ~ Soi 18THAI
 Soi 18 THAI 是食東北菜,我們都是初的.

餐廳裝潢具泰式風情,坐位寬趟舒適.


來了飲品先

妹點了三色冰- 有濃椰香奶味,而內一條條好滑.
父親點了芒果特飲-芒果沙冰,有陣陣芒果,是沙冰底,飲後清涼解渴.
媽及我點了椰青- 椰青水勁清甜解渴.


18巷拼盤
好豐富炸物拼盤有彈牙的蝦餅、好香草的魚餅、好香甜粟米餅、香脆春卷及惹味豬頸肉,我最愛沾點甜酸醬來吃.


花椒蝦沙律 
沙律上有薄薄香脆的豬腩肉片,
沙律有爽脆口感佳的切絲青木瓜,蝦及腰果等,
以甜酸汁拌成,帶微微辣味,有酸酸甜甜味道,十分開胃.



Soi18祕制黑椒豬手
豬手外層皮香脆可囗,
而豬手的肉質帶咸咸地嫩滑,
可伴鹹菜及洋葱一齊來食,沾點豬手底黑椒汁更惹味呢!


秘製黑椒炒蟹 


黑胡椒蟹聞落香噴噴,已經流晒口水,
急不及待搶勁多蟹蓋來食.
黑胡椒濃且香,辣味刺激,並汁好惹味,
送白飯一流.說到蟹肉非常鮮甜,好食到停唔到口.


泰東北包魚吃

外層被煙芬黑魚皮,切開後露出白滑魚肉,
單食烏頭魚肉嫩滑帶鮮美.
另魚可沾點不同種醬料,並以米線,
青檸及勁,以生菜一齊食,
味道口感別一般風味.



18巷泰國餐廳
Soi 18 Thai Cuisine
銅鑼灣告士打道280號世貿中心1302B室


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...